Saturday, June 6, 2015

Allahuakbar...kuatkan hati hamba.

Assalamualaikum...

     Hari ni saya dapat berita baik. Saya dah dapat anak! Krik...krik...krik...Anak saudara lah. Tapi,masalahnya sekarang, saya rasa saya macam dah salah 're-act' terhadap berita tersebut pulak.
     Sepatutnya kalau dah namanya berita baik, saya kena senyumlah kan? Atau jerit "Alhamdulillah,horray!" Gitulah yang sebetulnya kan? Tapi,kenapa jeritan saya kat dalam hati? Yang keluar bukan bunyi tapi airmata pulak. (Ratu Airmata betullah!) Tak faham pulak tau. (T;T)
     Dalam fikiran ni tiba-tiba jadi kusut. Kenapa urusan orang lain senang tapi saya agak susah sikit? Tak apa, Allah menjanjikan yang terbaik untuk saya. In Sya Allah. Mudah-mudahan lepas ada lagi rezeki saya lepas kejadian itu. Amiin

No comments:

Post a Comment